joi, 14 februarie 2013

Tiramisu cu smantana


Tiramisu cu smantana ( fara mascarpone )


Ingrediente:
6 oua,  ( am inteles ulterior ca de obiei se pun 3-4 )

10 linguri de zahar, 
3 plicuri de praf de frisca, 
5 plicuri de zahar vanilat, esenta de rom, 
42 piscoturi, 
700 gr. smantana grasa, 
3 cani mari de cafea, indulcita dupa gust si cu rom (se foloseste rece), 2 plicuri de intaritor de frisca.
 
Mod de preparare:
I. Se bat cu mixerul 4 albușuri cu zaharul vaniliat și un praf de sare. Se adauga cele 4 galbenusuri, apoi praful de frișca si intaritorul. Smantana se pune treptat, cate o lingura. Aceasta crema se pune la frigider.



 
II. Se inmoaie piscoturile unul cate unul in cafea – dar se tin foarte puțin pentru că apoi se pot rupe și se pun in tava pana se acopera. Se pune jumatate din cantitatea de crema, se adauga inca un strat de piscoturi si apoi iar crema.







Se pudreaza cu cacao sau ness. Se da la rece si se consuma a doua zi.








Tin sa mentionez ca am luat reteta de pe net, am facut-o noaptea tarziu ca si surpriza si , pe la mijlocul ei m-am trezit ca nu era completa. Prin urmare, am improvizat jumatate :)
Oricum, a iesit buna, cam moale, dar foarte buna la gust. 

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu