duminică, 12 martie 2017

Trandafirasi cu mere

Trandafirasi cu mere


Ingrediente
mere
dulceata de caise
lamaie
aluat





Mod de preparare:
Spalam bine merele si le scoatem cotorul. Le taiem apoi feliute si le punem la fiert intr-o cratita cu apa si sucul de la o lamaie, sau jumatate de lamaie. Le lasam sa fiarba pana felia de mar devine moale, sa se poata rula. Trebuie sa aveti grija cu ele, eu le-am fiert cam mult, o sa o atasez aici si videoclipul la care m-am uitat eu cand le-am facut. Fata de acolo le baga la microunde, dar eu am vrut sa le fierb pe aragaz.







Puneti apoi intr-un castronel dulceata de caise si putina apa, o amestecati ca sa fie usor de intins pe aluat.




Pe o masa de lucru presarata cu faina, intindeti cu un facalet aluatul, in asa fel incat sa iasa mai subtire, aluatul nu trebuie sa fie gros, pentru ca il rulati si apoi devine prea mult aluat. Apoi il taiati fasii.



 

Ungeti forma in care veti coace trandafirasii cu ulei. Pentru acesti trandafirasi, este ideala o forma mai putin adanca, eu am o forma adanca, lunguiata chiar. Ar fi fost mult mai buna o forma nu asa de adanca si chiar mai larga,  ca sa incapa trandafiasul. Eu i-am cam fortat, pentru ca ei, ruland, ies mai grasuti si mie nu imi intrau in forma. Dar i-am strans mai tare putin si au iesit. Ar fi fost si mult mai frumosi ca aspect sa iasa mai scunzi si mai grasuni.


Dupa ce aveti forma pregatita, pe fasiile de aluat puneti dulceata de caise, apoi aranjati pe margine feliile de mar, suprapuse ca sa nu cada din petale.





Acoperiti la baza cu aluat si rulati. Aveti grija sa nu iasa merele. Este greu la inceput, dar, aproape cand eram gata cu ele, prinsesem miscarea :). Le puneti apoi in forma pentru copt.


 
 


 


 


Ii bagati la cuptor, cand sunt gata,  ii scoateti usor din forme si ii presarati cu zahar pudra. Au iesit foarte frumosi si gustosi.



Aici va arat ce vroiam sa spun referitor la forma si ca au iesit cam lunguieti, daca aveam forma potrivita, erau mai mici si mai draguti:








Forma lor lunguiata nu a fost totusi deloc o problema. S-au mancat si repede si s-au mai cerut :). Aveti aici linkul de unde m-am inspirat eu http://cookingwithmanuela.blogspot.ro/2015/03/apple-roses.html

Va doresc pofta buna!






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu