sâmbătă, 4 martie 2017

Pasta de avocado

Pasta de avocado



De lasata secului, pentru vizita finilor, printre altele, anul acesta am facut si pasta de avocado. Eram foarte curioasa sa vad cum iese si am incercat. M-am bucurat sa aflu ca si finii nostri au mai facut si le si place.

Ingrediente
avocado
ulei de masline
usturoi
lamaie
patrunjel
sare
piper



Deoarece ma grabeam, nu am mai facut poze la fiecare pas, dar va descriu aici ce si cum: Am taiat avocado in doua ( am avut 2 buc ), am scos samburele si am pus fructul in blender. Am stors o lamaie micuta (am uitat sa strecor de samburi, asa ca am amestecat cu samburi cu tot), am adaugat uleiul de masline, 3-4 catei de usturoi, sare, piper si patrunjel proaspat. Am amestetcat totul in blender, apoi am decorat cu frunzulite de patrunjel.












Am servit la aperitiv. A fost foarte gustos, o experienta interesanta.
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu