vineri, 13 ianuarie 2017

Costita de porc cu legume, la cuptor

Costita de porc cu legume, la cuptor




Am descoperit aceste costite din intamplare si sunt minunate. Stiu ca suna ca o reclama din aia de la teleshopping, dar este foarte adevarat. Am avut musafiri, luni, a doua zi de Anul Nou si nu stiam ce sa servesc. Vroiam sa fac ceva care sa nu fie asa de traditional si din care au avut toti la masa de Revelion, sa fie altfel si nici greu, asa, repede si bun, cum ne place tuturor. Asa ca am dat o fuga pana la magazin fara sa am nici cea mai mica idee ce o sa cumpar, m-am dus direct la raionul de carne si am gasit aceste costite marinate deja si mi s-a parut o idee geniala.



M-am uitat pe net si am gasit cea mai rapida metoda de a le gati. Si avem asa:

Ingrediente:
costita de porc condimentata sau marinata
o sticla de bere
sos de care va place voua, iute, picant, noi am avut un sos barbeque dulce afumat
legume




Mod de preparare:
Am uns tava cu unt, dar nu va recomand, de asta nu am mai pus untul la ingrediente. La mine s-au lipit f tare de tava, ele oricum asa se vor lipi, dar cred ca daca nu puneam unt se lipeau mai putin. 
Am pus costitele in tava si am turnat peste ele o sticla de bere. Am acoperit tava cu folie si le-am bagat la cuptor. Acum, ref la cat stau in cuptor banuiesc ca asta depinde si de dimensiunea costitelor si de cuptor, in reteta de pe net trebuiau sa stea o ora si jumatate, eu le-am lasta doar o ora, tip in care le-am ridicat un pic folia sa vad cum sunt si le-am mai turnat si niste bere. Daca stateau o ora si jumatate cum era in reteta, se ardeau de tot. 


 



 


Dupa ce a trecut aceasta ora, le-am scos si le-am uns cu sosul barbeque si le-am bagat din nou la cuptor inca circa 15 minute, dar fara folie. Cand au trecut si cele 15 minute, le-am mai dat o tura de sos pe deasupra si le-am lasat asa la cuptor sa se odihneasca pana s-au fiert si legumele pe care intre timp, le pusesem pe foc. 















 





Le-am servit cu legume fierte si cu sosul alaturi in cazul in care mai era nevoie. Sunt delicioase, f repede de facut daca le cumparati asa, deja marinate. Si daca le cumparati nemarinate, le marinati acasa cu o zi inainte de a le gati, sau cu cateva ore si le faceti cum va place voua.
Noua ne-au placut imens de mult. Sunt extrem, extrem de gustoase. Le puteti servi cu garnitura de legume fierte cum am facut noi, sau cu orice altceva, piure de cartofi, piure de legume si altele.









Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu