marți, 14 octombrie 2014

Jambon la cuptor

Jambon la cuptor

Intotdeauna am vrut sa pregatesc un jambon, frumos, cu zile de pregatire etc. Nu ama vut niciodata timp, sau nu s-a nimerit. Acum am cumparat jambonul in sfarsit si tot nu l-am pregatit cum ma gandeam eu pentru ca tot asa, a intervenit cate ceva.
Si totusi, a iesit foarte bun.

Ingrediente:
jambon porc, o bucata intreaga
1 morcov
1 ardei gras verde
1 ardei gras rosu
usturoi
ceapa
sare
piper
ulei
unt
1 pahar apa
1 pahar de vin alb

Mod de preparare:
Am uns tava cu unt, am taiat ceapa si legumele, am pus jambonul pe patul de legume cu unt si am adaugat condimentele. Am pus condimentele pe ambele parti ale jambonului.

 

Am adaugat apa si vin, am acoperit cu folie de aluminiu si l-am bagat circa doua ore la cuptor.
L-am servit cu garnitura de legume si cu ardei copt.Nu am poze multe, deoarece l-am pregatit cand faceam ketchup-ul http://mi-efoame.blogspot.ro/2014/10/ketchup-din-rosii-coapte.html , si, in agitatia pregatiri, nu am facut poze in detaliu.

 
 
Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu