marți, 14 octombrie 2014

Costita afumata la cuptor

Costita afumata la cuptor

Dupa cum am mai declarat, iubesc afumaturile. Prin urmare, am gatit zilele astea costita afumata la cuptor.

Ingrediente:
costita afumata
ceapa
usturoi
ulei de masline
unt
sare
piper
boia dulce
legume, ce gasiti prin casa. eu am avut dovlecei, ardei gras rosu si galben, ceapa - am scris si mai sus de ea, etc
patrunjel
1 pahar de vin alb

 
 
 
Mod de preparare:
Am taiat toate legumele bucatele sau fasii, am uns tava cu unt, am presarat ceapa deasupra cu cateva condimente si am pus si legumele.


Am pus in tava costita afumata, impanata cu usturoi, am presarat deasupra boia de ardei dulce, paharul de vin, cateva legume si verdeata. Am pus deasupra cateva bucatele de unt. Am acoperit cu folie si am bagat-o la cuptor pentru circa 2 ore.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Am servit costita afumata la cuptor cu legumele. Puteti adauga un piure de cartofi, sau orez fiert, etc.

 
 
 
 
 
 

Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu