joi, 14 noiembrie 2013

Frigarui la gratar

Frigarui la gratar
Frigaruile au fost intotdeauna preferatele sotului meu. Eu personal nu eram chiar asa incantata, dar de cand mi-am dat seama ca le poti face absolut din ce vrei tu ... au inceput sa imi placa.
Va arat aici frigarui facute din carne de porc, piept de porc si legume (preferatele mele).

Ingrediente:
carne de porc ( eu cumpar de obicei carne din aceea de lucru din Kaufland, este deja portionata, nu are grasime multa ci chiar atat cat trebuie, deci tocmai bune )
ceapa
ardei gras
rosii
sare
piper
si bineinteles, sa nu uitati betisoarele :)

Se spala bine toate ingredientele, se taie bucatele medii, cubulete sau felioare, in functie de ce produs este taiat, sau dau cu sare si piper si se pun pe betisoare.
Noi, am pus deasupra putina zambuca, pentru ca este dulce si am avut in casa, daca nu aveam, nu puneam, deci nu e deloc musai.
Dupa ce sunt aranjate se pun pe gratar si se lasa pana se fac bine. Se servesc calde.

 
 
 
 
 
 
 
 

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu