marți, 23 mai 2017

Bilute de ciocolata

Bilute de ciocolata


Intr-o zi, am vazut din intamplare anuntul pentru concursul Nestle Dessert Noir la Marius Tudosiei pe profil. Eu cand aud de concursuri culinare, care nu implica sa cumpar si sa dau sms, ci sa gatesc, sunt prima. Imi plac foarte tare. Asa ca, zis si facut ma pregatesc psihic de concurs.
Cum ? Pai ma gandesc mai intai ce o sa gatesc. Fel de fel de retete complicate imi trec prin cap, ma uit pe net, putin printre randuri si alergaturi, etc.
Trece timpul si vine ziua de 16 mai care, la momentul acela era ultima zi de concurs. Eu, agitata, cu foarte multa treaba, ma tot gandesc ce sa fac, cum sa ajung la bucatarie sa pregatesc ceva. Si, mai ales, ce sa pregatesc. Eu cu dulciurile nu prea le am.
Usor usor, trece ora 12.00, trece si 14.00 si 17.00 si 19.00 si eu nu mai reuseam sa ajung acasa sa pregatesc ceva, Avand in vedere criza de timp severa cu care ma confrunt in ultimul timp, dandu-mi seama ca nu am cumparat mai nimic, intru in panica. Ce sa gatesc?
Si fac in minte o revizie, ce am acasa. Sigur am biscuiti sau piscoturi. Sigur am ciocolata Nestle Dessert Noir, sigur am nuci, unt. Ma gandesc atunci ca fac ceva ca la cheesecake cu biscuitii si bag in ei niste nuca si ii arunc in ciocolata si aia e.
Zis si facut, doar ca se facuse ora 22.00 si eu nu ajunsesem acasa. Ma uit pe net sa vad ce scrie Marius acolo la concurs, vad postarea dau click pe pagina Nestle si vad usurata ca s-a amanat concursul, pana pe 23.05.17. Pfui, am scapat. O sa ma gandesc la altceva, mai misto de facut, ca bilutele mele nu cred ca ar castiga, cine stie, dar na, acum ca am timp, o sa ma gandesc la altceva mai interesant.
Stiu ca scriu mult acum, dar trebuie sa stiti prin ce am trecut ca sa fac aceste bilute.
Vine 17.05, apoi 18.05, apoi 19.05 si tot asa, eu tot cu treaba, parca din ce in ce mai multa. De data asta nu am timp sa ma uit deloc, nici pe net, sa vad macar o idee despre un desert nemaipomenit.
Mai trece o zis si pfuf, am ajuns in 23 Mai si ce sa vezi, sunt in acelasi loc in care eram pe 16 Mai. Nu fizic, ci cu gatitul meu.
Vaaai, ce sa fac, ce sa fac. A trecut si ziua asta la fel ca si cea de 16, acum este ora 22.57 si eu nu am scos inca pozele din aparat, ceva nu merge. Daca reusesc sa postez la timp, va anunt.
Ce am pregatit?A, pai am ajuns acasa, am rascolit dulapul si am scos pe masa urmatoarele:

Ingrediente
Biscuiti
Nestle Dessert Noir
Nuci
Unt
Ciocolata cu lapte


Mod de preparare:
Am zdrobit biscuitii super repede, am taiat nuca mica, mica (asta mi-a luat cam mult), am topit untul si am taiat bucatele micute o ciocolata cu lapte (si asta a durat).
Untul topit, l-am turnat peste biscuitii zdrobiti si am amestecat bine si cu nuca.  Am mai topit o data ca nu era de ajuns, sau asa mi s-a parut, l-am daugat peste biscuiti. Am adaugat si ciocolata taiata bucatele. Am amestecat bine si am format bilute pe care le-am bagat la frigider.





Cat au stat bilutele la frigider, am topit la bain-marie ciocolata Nestle Dessert Noir. Pana am fiert apa, pana am separat ciocolata Nestle Dessert Noir in cubulete si pana s-a topit, au trecut circa 20 min.


Am scos bilutele de la frigider si le-am rostogolit prin ciocolata Nestle Dessert Noir topita, le-am asezat pe un grilaj deasupra tavii acoperita cu foaie de copt, ca sa nu se umple cu ciocolata si am presarat nuci deasupra, apoi le-am bagat din nou la frigider.
















Au iesit minunate, iar ciocolata Nestle Dessert Noir are un gust fantastic de bun. Nu se simte deloc ca o ciocolata neagra, aboslut deloc.
Delicioase.





Am bagat si niste capsuni repede in ciocolata, super cool

Acum trebuie sa plec, am postat reteta pe facebook, sper sa castig. Daca nu castig, macar au iesit niste bomboane super bune.

O sa revin aici cu detalii, mai tarziu putin, cand ma intorc, trebuie sa va postez si pozele. Merita :)

Am revenit cu pozele, le regasiti in reteta, ca de obicei. Aseara nu le-am mai postat, am revenit azi :).
Data viitoare.

Va doresc pofta buna tuturor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu