luni, 6 iunie 2016

Lipie cu orez si bacon

Lipie cu orez si bacon


Pentru ca suntem mereu pe fuga, nu stiu ce tot alergam atat, dar niciodata nu este timp pentru nimic si ziua trece cat ai clipi, in seara asta am facut foarte repede o cina, evident, rapida: lipie cu orez si bacon.

Ingrediente:
lipie
orez
fasole rosie la conserva ( fiind reteta pe repede inainte, fasolea din conserva este deja fiarta, gata sa fie mancata )
bacon
sare
condimente


Mod de preparare:
Am spalat si fiert orezul, apoi am calit bacon in ulei de masline. Am amestecat orezul cu diverse condimente. Puteti pune de care va place, eu acum am folosit un amestec de condimente chinezesti pe care le aveam prin casa. Am adaugat un pic de sare, fasolea din conserva scursa de zeama si le-am amestecat bine.
Am pus apoi pe lipie feliile de bacon, peste care am adaugat amestecul de orez cu fasole rosie.


A iesit foarte buna, puteti improviza in amestecuri cu ce va place, puteti adauga si putin porumb, un pic de sos. Eu nu am mai pus sos, pentru ca am pus un pic de zeama de la fasole. 


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu