joi, 20 august 2015

Tocanita de galbiori

Tocanita de galbiori


Ingrediente

400 gr galbiori, 
1 capatana de usturoi, 
200 ml smantana, 
patrunjel, 
marar, 
3-4 cepe mici, 
sare, 
piper, 
ulei, 
200 ml lapte dulce


Mod de preparare:
Se spala bine galbiorii, se curata si se taie felii. 





Se pune uleiul intr-o cratita si se adauga ceapa tocata fin. 



Dupa ce s-a calit foarte putin, se pun galbiorii, se adauga laptele si se lasa sa fiarba 20 de minute. 




Se piseaza usturoiul si se amesteca cu smantana apoi se adauga tocanitei, se adauga sare si piper dupa gust.







Dupa ce s-a racit putin, se pune patrunjel si marar tocat. Eu am avut doar marar.






Tocanita de galbiori se serveste cada, cu paine prajita. A iesit o nebunie, ne-a placut f mult.


Am luat reteta de pe net, am luat-o mai demult si nu am notat de la cine, dar a iesit f buna si ii multumesc celei care a postat-o, cand o sa o gasesc din nou, o sa o mentionez aici.




Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu