miercuri, 19 noiembrie 2014

Pui umplut cu legume si carnati de bere Caroli

Pui umplut cu legume si carnati de bere Caroli


Buna ziua, a sosit si saptamana cu numarul 3 la gatit J , am gatit un pui umplut  in Bucataria Mea cu legume si carnati de bere de la Caroli.
Gasiti mai multe imagini si reteta si pe blogul meu: http://mi-efoame.blogspot.ro/.
Ingrediente:
1 pui mediu
un pachet carnati de bere de la Caroli
legume, ce va place voua. Eu am pus asa: cateva ciuperci, 1 morcov, 1 ardei gras galben, o jumatate de dovlecel, 3 cartofi mici si o conserva mica de mazare.
Ulei
Unt
Sare
Piper
Vin
Cimbru
Oregano

 








Mod de preparare:
Am taiat legumele feliute sau bucatele mici si le-am calit pe rand, in unt. Am topit untul, am pus mai intai ciupercile, sarea, apoi morcovii, ardeiul gras, jumatatea de dovlecel, 1 cartof mic, apoi mazarea si carnatii de bere, de la Caroli, taiati feliute. Am adaugat un pahar mic de apa si vin si le-am lasat sa fiarba pana a scazut, am mai adaugat putina apa si vin ( la ochi ) si le-am lasat din nou sa scada, am potrivit de sare, apoi am oprit focul si m-am ocupat de pui.


















Am spalat puiul, am dat cu putina sare si ulei pe toata suprafata lui, apoi l-am umplut cu amestecul pregatit pe aragaz cu carnatii de bere Caroli.









Am tapetat o tava cu unt, am pus in ea amestecul care a ramas dup ace am umplut puiul, si ceilalti 2 cartofi mici, taiati feliute. Am pus un pahar de apa si mai mult vin si am bagat la cuptor pentru circa o ora.





Am scos puiul din cand in cand si l-am stropit cu sucul lasat in tava ca sa se rumeneasca frumos.




Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu