joi, 17 octombrie 2013

Friptura in iaurt la cuptor

Friptura in iaurt la cuptor
Acum ceva timp am primit un pont despre o reteta, de la un prieten.
Va spun si voua ce am aflat:
Friptura de porc tinuta in iaurt si usturoi, si apoi facuta la cuptor, este o minunatie.
Ingrediente:
iaurt
usturoi
carne de porc
sare si piper
Mod de preparare:
Am pisat usturoil si l-am amestecat cu iaurtul, adaugand sare si piper.  Carnea de porc am taiat-o felii si am bagat-o in amestecul facut cu iaurt.

 
 
 
 
 
 
 
 
Am bagat-o la frigider si am tinut-o circa 3 ore, apoi am scos-o, am uns tava cu unt si am pus friptura la cuptor circa 40 min,
 
 
Pana s-a facut friptura, am fiert cativa cartofi cu 3-4 cepe intregi, mai micute, cu sare ( puteti adauga si alte condimente, daca va plac ).
 
 
 
 
 
 
 
 

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu